Ohrid - City of UNESCO

Линкови

Почеток :: Останати вести
ПРОЕКТ ЗА ПОДОБРУВАЊЕ НА ОПШТИНСКИТЕ УСЛУГИ
Untitled Document

Преку кредит добиен од Меѓународната банка за обнова и развој (IBRD), општина Охрид дел од добиените средства ќе искористи за набавка на специјални комунални возила. За таа цел, општина Охрид распишува повик за понуди од подобни и квалификувани понудувачи.

Повик за понуди

Република Македонија

Проект за подобрување на општински услуги - МСИП
Заем бр. 8158-MK

MSIP-ICB-012-14

1.             Повикот за поднесување на понуди согласно Општиот регистар за набавка за овој проект кој се појавува во Развојот на бизниси, издание бр. 767, од 31 јануари 2010 година (печатено издание) и објавено он-лине на 06 јануари 2010 година.

2.             Република Македонија доби кредит од Меѓународната банка за обнова и развој (IBRD) за спроведување на Проектот за подобрување на општински услугите (МСИП) и има намера дел од добиените средства од овој кредит да ги искористи за плаќања по договор за набавка на специјални комунални возила за општина Охрид- MSIP-ICB-012-14.

3.             Општина Охрид ги повикува подобните и квалификувани понудувачи да дадат запечатени понуди за набавка и транспорт на: 2 (две) возила за собирање на цврст отпад со капацитет од 3 м3 секое; 1(едно) возило за собирање на цврст отпад со капацитет од 9 +1 м3; 1(едно) возило за собирање на цврст отпад со капацитет од 16 +1 м3; 1 (една) хидростатична машина за чистење на улици (електричен тип).

4.             Процесот на понудување ќе се спроведе преку процедури за меѓународно јавно наддавање како што е специфицирано во Упатството на Светска банка: Набавка со средства добиени од ИБРД Заеми и ИДА Кредити, (јануари 2011) и е отворен за сите понудувачи од квалификуваните земји како што е дефинирано во тендерската документација.
5.        Заинтересираните понудувачи можат да добијат дополнителни информации и увид во тендерската документација од: Александар Најдовски на адреса: Луј Пастер бб, 4-ти спрат, канцеларија бр. 64,  Град Скопје, 1000, Република Македонија, од 8.30ч до 16.30ч не подоцна од 31 декември 2014.

6.             Условите кои треба да се исполнат за квалификација вклучуваат:

(а)       Финансиска способност
Понудувачот треба да достави документиран доказ дека ги исполнува следните финансиски услови: годишен обрт од најмалку 1.500.000,00 ЕУР во било која од пелседните 3 години.Ако понудувачот е во Заедничко Вложување (ЗВ), сите членови на ЗВ заедно треба да го исполнат горенаведениот услов. Главниот носител на ЗВ треба да исполнува минимум 60% од горенаведените кваливикациски услови.

 (б)      Искуство и технички капацитет
Понудувачот треба да достави документиран доказ дека ги исполнува следните услови:
1. Понудувачот треба да достави документиран доказ за најмалку два (2) успешно спроведени договори во последните пет (5) години, за набавка на најмалку 5 возила вкупно со слични карактеристики како предложените добра. Ако понудувачот е ЗВ, сите членови треба заеднички да ги исполнуваат сите квалификациски услови  и секој од членовите од ЗВ треба да има најмалку еден успешно спроведен договор во последните пет години за набавка на слични добра.

3. Понудувачот треба да достави детален допис на продажба на услуги и резервни делови на располагање во земјата на набавувачот за стоките понудени во понудата. Ако ваквите услуги не се достапни во земјата на набавувачот, Понудувачот треба во понудата да достави писмена потврда дека ако тој е успешен тој ќе биде преставен од страна на агент на земјата на набавувачот, како што е назначено во клаузулата ИТБ 17.1 (б) и БДС ИТБ клаузула 17.1 (б). Ако како понудувач е успешен, тој треба да достави документиран доказ за именување на квалификуван Агент во рок од 28 дена од денот на приемот на известувањето за доделување на договорот.  Неможноста за доставување на ваков доказ преставува доволна основа за поништување на Договорот. Во тој случај Набавувачот може да го додели договорот на следнорангираниот квалификуван Понудувач, како што е назначено  во ИТБ клаузула 40.2.
(в) Понудувачот да достави документ со кој се докажува дека понудените производи понудени ги исполнуваат следните услови:
1.Понудувачот да достави технички карактеристики согласно Спецификацијата за технички карактеристики за понудените посебни општински возила, каталози и фотографии од возилата.
Давањето предност на понудувачи на стоки од домашно производство не се применува. Повеќе детали околу условите за квалификација се дадени во тендерската документација.
7.         Комплетната тендерска документација на англиски јазик заинтересираните понудувачи може да ја купат со поднесување на писмена апликација на долунаведената адреса: Општина Охрид, Димитар Влахов, соба бр. 57, 6000, град Охрид, Македонија и по плаќање на неповратен надомест од 50 ЕУР или во противвредност во македонски денари (МКД), согласно продажбата на девизниот курс на Народна Банка на Република Македонија во денот на исплатата.

За плаќање во денари

Народна Банка на Република Македонија
Општина Охрид
Трезорска сметка број: 100000000063095
Буџетски корисник на сметка : Општина Охрид :752014061463010
Приходна сметка : 724125 00

За плаќање во ЕУР

Податоци за банката :
Deutsche bundesbank zentrale
Адреса:Wilhelm Epstein strasse 14
Frankfurt am Main
Germany
SWIFT BIC:MARK DE FF

Податоци за банката:
НАРОДНА БАНКА НА РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА
Адреса:
Бул „ Кузман Јосифовски Питу„ бр.1
1000 Скопје
Македонија
SWIFT BIC:NBRM MK 2X

                Краен корисник :
IBAN: MK07 1007 0100 0068 167
Име: Општина Охрид

           
Тендерската документација ќе се испрати во електронска и печатена копија преку ДХЛ на адресата која понудувачите ќе ја наведат во писмената апликација.  
Понудите мора да бидат доставени на долунаведената адреса: Општина Охрид, Внимание: Тони Ивановски Адреса: Димитар Влахов, соба бр: Архива, 6000 Охрид, Република Македонија не подоцна од:

12:00ч (локално време) 16 јануари 2015 година

Сите понуди мора да бидат придружени со банкарска гаранција на понудата од не помалку од 13.500,00 ЕУР. Задоцнетите понуди ќе бидат одбиени. Понудите ќе бидат отворени во присуство на претставниците на понудувачите кои ќе присуствуваат на долунаведената адреса: Општина Охрид Адреса: Димитар Влахов, соба бр: конференциска сала, 6000 Охрид , Република Македонија           
12:00ч (локално време) 16 јануари 2015 година


Invitation for Bids (IFB)

REPUBLIC OF MACEDONIA

MUNICIPAL SERVICES IMPROVEMENT PROJECT (MSIP)

Loan No. 8158-MK

MSIP-ICB-012-14

 

1.             This Invitation for Bids follows the General Procurement Notice for this Project that appeared in Development Business, issue no. 767, from 31 January 2010 (printed edition) and posted on-line on 06 January 2010.

2.             The Republic of Macedoniahas received a Loanfrom the International Bank for Reconstruction and Development, toward the cost of Municipal Services Improvement Project, and it intends to apply part of the proceeds of this Loan to payments under the Contract for procurement of special comunal vehicles for municipality of Ohrid- MSIP-ICB-012-14.

  1. The Municipality of Ohrid  now invites sealed bids from eligible and qualified bidders for supply and transport : 2 (two) solid waste collection vehicles with capacity of 3m3 each; 1 (one) solid waste collection vehicle with capacity of 9+1m3, 1(one) solid waste collection vehicle with capacity of 16+1m3, 1 (one) hydrostatic street cleaning machine (electric type).

 

4.             Bidding will be conducted through the International Competitive Bidding (ICB) procedures as specified in the World Bank’s  Guidelines: Procurement under IBRD Loans and IDA Credits, January 2011), and is open to all bidders from Eligible Source Countries as defined in the Bidding Documents.
5.     Interested eligible bidders may obtain further information from: Mr. Aleksandar Najdovski and inspect the Bidding Documents at the address given below Address: St.Luj Paster bb , Floor IV, room No.64, City: Skopje, ZIP Code: 1000, Country: Republic of Macedonia, from 8:30 till 16:30 not later than December 31st  2014.

6.             Qualifications requirements include:

      1. Financial capability

The Bidder shall furnish documentary evidence that it meets the following financial requirement(s): yearly turnover of minimum of EUR 1,500,000.00 in any of the last three years.
If the Bidder is a Joint Venture (JV), all members of a JV should jointly meet the above qualification requirements. The member in charge should meet at least sixty percent of the above qualification requirements.
(b)      Experience and technical capacity
The Bidder shall furnish documentary evidence to demonstrate that it meets the following experience requirement(s):
The Bidders shall submit documentary evidence for not less than two (2) successfully completed contracts during the last five (5) years, for supply of at least 5 vehicles in total with similar characteristics as proposed goods . If the bidder is a Joint Venture (JV), all members should jointly meet all qualification requirements and each of the member of the JV should have at least one successfully completed similar contract during the last five years for supply of similar goods.
The Bidder shall provide detailed description of after sales services and spare parts available in the Purchaser’s country for the Goods offered in the bid. If such services are not available in the Purchaser’s country, the Bidder shall present with his bid a written confirmation that if he is successful he will be represented by an Agent in the Purchaser’s country, as required in ITB Clause 17.1 (b) and BDS ITB Clause 17.1 (b). If such Bidder is successful, he should submit documentary evidence on appointment of a qualified Agent within twenty eight (28) days from receipt of the notification of award. Failure to submit such evidences shall constitute sufficient ground for the annulment of the Contract Award. In this event the Purchaser may award the contract to the next in the ranking lowest evaluated and qualified Bidder, as defined in ITB Clause 40.2.
(c)   The Bidder shall furnish documentary evidence to demonstrate that the Goods it offers meet the following usage requirement:
The Bidder shall submit technical characteristics in  accordance with the requested technical characteristics-specification of the offered special utility vehicles, catalogues, photographs of the vehicles.

 

A margin of preference for certain goods manufactured domestically shall not be applied. More detailed qualification requirements are presented in the Bidding documents

7.         A complete set of bidding documents in English language may be purchased by interested Bidders on the submission of a written application to the address below : Municipality of Ohrid,  Attention: Toni Ivanovski,  Address: “Dimitar Vlahov No.57, City of Ohrid, ZIP Code: 6000 , Republic of Macedonia and upon payment of a non-refundable fee of 50 EUR or equivalent in Macedonian Denar (MKD) according to the selling exchange rate of the National Bank of Republic of Macedonia on the day of payment. 

For payments in MKD account number

National bank of the republic Macedonia-100000000063095
Budget user account: Municipality Ohrid-752014061463010  
Income account: 724125 00

For payments in EUR

Correspondent bank details
Deutsche bundesbank zentrale
Address: Wilhelm Epstein strasse 14
Frankfurt am Main
Germany
SWIFT BIC: MARK DE FF

Bank details:
NATIONAL BANK OF THE REPUBLIC OF MACEDONIA
Address:
Bul.“Kuzman Josifovski Pitu“br,1
1000 SKOPJE
MACEDONIA
SWIFT BIC: NBRM MK 2X

Final beneficiary:
IBAN: MK07 1007 0100 0068 167
Name: Opstina Ohrid.

                        
The set of bidding documents will be sent in electronic and hard copy via express mail (DHL) to address provided by the bidders in to the written application.

Bids must be delivered to the address below: Municipality Ohrid, Attention: Toni Ivanovski Address: Dimitar Vlahov No.57 Floor-Room number: (arhiva), Ohrid, ZIP Code: 6000, Republic of Macedonia not later then:

12:00 pm (local time) 16 January 2015

 All bids must be accompanied by a bid security of not less than 13,500.00 EUR. Late bids will be rejected. Bids will be opened in the presence of the Bidders’ representatives who choose to attend at the address below: Municipality Ohrid, Address: “Dimitar Vlahov No.57, Floor-Room number: Conference Hall, Ohrid, ZIP Code: 6000, Republic of Macedonia at:

12:00 pm (local time) 16 January 2015


Извор: www.ohrid.gov.mk

 

Прочитано:  1372  пати
Објавено на: 05.12.14
 

Copyright Општина Охрид - 2005. Сите права се задржани©